SERDAR TUNCER RESİMLİ ŞİİRLER (1)


Alıp başımı gidesim var, benim olmadığım bi yerlere...
Aşık hiç yalnız kalır mı Hafız? Yâr çıksa kapıdan,  hasreti gelir..
Aşık hiç yalnız kalır mı Hafız? Yâr çıksa kapıdan,  hasreti gelir..
beden yorgunluğunu iyi bir uyku alıveriyor da, kafa yorgunu uyuyamıyor bile
Bilemedim ki hangisi daha zor; incinmemek, incitmemek, incitene dua etmek .. ?
Bir kez aşık olsaydın sen, daha kimseler aşkı bilemezdi. Seni bırakıp başkasına gidecek aşka aşkolsun!
Derdini; sade anlatan adam dertlidir, güzel anlatan edebiyatçı, haliyle anlatan aşık, tebessümüyle örten ârif.
Dilin susması için iki dudak yeter, kalp susacak ki adam olalım!
durup durup seni özlemediğim zamanlar, durmadan özlüyorum seni...
Edep dizlerin bükülmesi değil, Gönüllerin diz çökmesidir.
Gelişiyle memnun gidişiyle mahzun edene sevgili deniyorsa eğer; Ramazan, mümine sevgilidir.
Sesini duysan ortalık bayram yerine dönüyor, yüzünü görsen mahşer yerine, adını ansan kalbin dil oluyor öyle mi? Geçmiş olsun âşık :)
Gündüz senin hayalinle uyur gezerim, gece seninle uykusuz...
her şey güzel olmayacak, biz hep imtihan olacağız.
sebepsiz hüzün, lütuftur derler.
Yanındayken yok olduğun, uzaktayken yanında olan bir sevdiğin varsa; bırak dünyayı dönsün bildiği gibi...
Yârin derdi devadır derde muhtaç etme beni Namertten ırak eyle merde muhtaç etme beni!
Yüzü aklına gelince, kalbinin "Allah" dediği kişi Allah'ın dostudur!
Çiçek kokuları, kuş sesleri, pırıl pırıl güneş, yeşilin en şiir hali, bir bardak çay, bir de yokluğun... Daha ne olsun!