SERDAR TUNCER SÖZLERİ (1)



Serdar Tuncer'in Resmi Twitter adresinde paylaştığı sözlerdir...



İnsan sevdiğini anar, andığını severmiş. Neyi anıyorsan sevdiğin odur.



Mâşuku kendine âşık edemeyen hakiki aşık değilmiş. 
Ne güzel olur; aşık, maşuk, aşk bir olsa...



Aynı sebepten farklı sonuçlar çıkarıyoruz bazen. İlginç! 
Gününü gün eden de, ânını yâr eden de aynı şeyi söylüyor: bu dünya boştur!



Seni bilmeyen aşkı bilmez, aşkı bilen kendini! 
Kendini bilmeyen seni hiç bilmez, öp babanın elini :) 



Bir kez aşık olsaydın sen, daha kimseler aşkı bilemezdi.
Seni bırakıp başkasına gidecek aşka aşkolsun!



Seninleyken ben yokum, sensizken sen yanımdasın.
Beraberken biriz, ayrıyken beraber!



İncitmemek nedir bilmem ama, dervişlik incinmemek galiba!



Birisini kendine rağmen seviyorsan; seni bilmem ama, o iyi birisidir gibi geliyor.



Aklım kıskanıyor gönlümü; arada bir bana gelen, senden hiç gitmiyor diyerek. 
Gözlerinin haberi olsun sevgili!



Gözlerim seni uyuyor kalbim sana uyanık



Gül koklamak da gül kokmak da gül olmak da, gül bahçesine yakın olmakla olur.



Baban mı var derdin var, derdin mi var dermanı bulmuşsun, dermanı mı buldun adamsın. 
İşi çözdük gece gece; baban mı var, adamsın!



Nasıl biri deseler, dağ gibi diyeceğin kimsen yoksa,
yat ağla cancağzım kalk ağla .



Sevenle sevilen arasında ayrılık yok, varsa mesafe var!



Dilin susması için iki dudak yeter, kalp susacak ki adam olalım!



Biliyorum sensizlik bana hiç yakışmıyor ama sensiz bırakmamak sana çok yakışıyor.



Kitap gibi konuşan adam olmaktansa,
sükûtunun bir ânını kitapların şerh edemediği adam olmalı!




Seni bilmeden aşktan söz edenlerin aşkı bilmediklerini, 
seni bilmeden aşktan söz edişlerinden biliyorum.



Aşkın onaran, yenileyen, tamamlayan bir yanı var. 
Fakat üslubu ilginç: yıkarak onarıyor, yok ederek yeniliyor, eksilterek tamamlıyor!



Özledim dersem inanma! Yanında değilsem nasıl özlerim?