SERDAR TUNCER SÖZLERİ (2)



Serdar Tuncer'in Resmi Twitter adresinde paylaştığı sözlerdir...



Bilene hürmetim, 
bilmeyene insafım var, 
bilmediğini bilene muhabbetim, 
bildiğini bilmeyene duam, 
bilmediğini bilmeyene dayak atasım :)



Seni ne kadar çok sevdiğimi senin kalbinden başkası bilmedi, ben bile...



Beraberken hasretiz, ayrıyken beraber, bir garip muamma sevmek dediğin.



Seni sevmeye çalıştığım gibi sev beni; bana rağmen!



Bilemedim ki hangisi daha zor;
incinmemek, incitmemek, incitene dua etmek .. ?



Seni özlemek ne demek, senden ayrılan değil, sana kavuşan bilir!



Susarken aklımızdan saçma sapan şeyler geçmediği gün,
konuştuğumuz sözler kalbimizden geçecek!



Sevgilinin yüzünü görünce derdi bitermiş insanın.
İyi ama, derdi sevgili olan neylesin?



Seni sevmek sözle olsaydı, gönlüm yeryüzünün en uzun cümlesi olurdu. Sus yan.



Yazmak kadar kolay olsaydı yaşamak aşkı, gece gündüz yazar sen olurdum.



Ey Rabbim kalbimi de aklımı da alan sevdiğine emanet et beni..



İşi gücü aşk olan değil, her nefesi maşuk olan aşıktır!



Nerelisin dedim, yaralıyım dedi, sarıldık.



Sebepsiz hüzün lütuftur, derler.



Bakmasa kıyamet baksa kıyamet!
Ölüp ölüp dirilmek aşk dediğin.



Sevgiliyi hiçbir şey unutturamıyorsa âşıksın, 
herşey sevgiliyi hatırlatıyorsa unutkan!



Sevgili uykusuna gelirmiş aşıkların, oysa benim uykum da sensin uykusuzluğum da.
Bilmem ki daha nereye geleceksin?



Hem eşya zıddı ile kaimse, 
ve dahi en son noktaya varan her şey tersinden aslına irca olunursa; 
susmak konuşmaktır.



Sesini duysan ortalık bayram yerine dönüyor, 
yüzünü görsen mahşer yerine, adını ansan kalbin dil oluyor öyle mi? 
Geçmiş olsun âşık :)



Derdim sensin derdim, sana bir şey diyebilseydim.