SERDAR TUNCER SÖZLERİ (3)



Serdar Tuncer'in Resmi Twitter adresinde paylaştığı sözlerdir...



Elimi bıraksan elsiz kalıyorum, yüzüme bakmasan körüm sanki.
Seni sana bırakmayanın hatırına beni bana bırakma!



Sana yakın olmanın sonu yok. En yakınında bile uzağım senden. 
Sana yakın olmak isteyene sen olmaktan başka çare yok !



Şehirde sensiz değilim anlayacağın; sensiz şehirsizim.



Dudakların yanmasın diyedir kahveyi soğutarak içişimiz



Farklı dillerde, hatta susarak, dilsiz dudaksız, ama aynı şeyi konuşmaya,
bizim oralarda muhabbet diyorlar. :)



Sevmeyi bildiğimi sanırdım, bilmemeyi sevmeden önce.



Yârin huzurunda yay gibi eğrilen, yarın huzurda doğrulur ok gibi



Bir yüz görümlüğü de yeter bazen... 
avuçlarında kokusu, kalbinde ismi, göz kapaklarında resmi sevgilinin.
Uyuyabilene aşk olsun.



Sadece sen olsan başka bir şey olmasa/ sadece ben olmasam senden gayrı kalmasa



Yani dostum diyeceğim o ki: âşık sevgilisi için başkasıyla kavga eden değil; 
mâşuk, sevebilmek için kendinle kavga ettiğindir!



Baş olanlar övünmesin | ne gelirse başa gelir | diz toprağa dayanır da | baş düşerse taşa gelir



Ben seni özledikçe şair, sen beni özledikçe adam oluyorum.



Yâr dizini memleket bilene yeryüzü gurbet olur dedim, yâr güldü.



Her şeyde seni görmek değil aşk her şeyi senin gözlerinden görmek..!



Bir zaman yar gitmezdi senden ey kalbim, şimdi gelişinden haberin yok !



Ne getirdi derlerse, beni çok sevdi, başka da bir şeyi yok garibin, der misin?



İnsan sevdiğini anar, andığını severmiş. Neyi anıyorsan sevdiğin odur.



Derdini; sade anlatan adam dertlidir, 
güzel anlatan edebiyatçı, 
haliyle anlatan aşık, 
tebessümüyle örten ârif.



Bitse cümle telaşlar bir tek gözlerin kalsa, 
gözlerimi kapattığım an, karşımda gözlerin olsa...



Öyle naz et öyle niyaz edeyim ki, ne maşuklara naz kalsın bizden ne de bir aşığa niyaz!