SERDAR TUNCER SÖZLERİ (4)



Serdar Tuncer'in Resmi Twitter adresinde paylaştığı sözlerdir...



Susmak ne güzeldir; muhatap arifse edep, âşıksa ifade, ahmaksa cevap...



Bilene hürmetim, bilmeyene insafım var, bilmediğini bilene muhabbetim, 
bildiğini bilmeyene duam, bilmediğini bilmeyene dayak atasım :)



Kimine yârsız akşam zor gelir, kiminin gündüzü bile yok yârsız.



Ey varlığı canıma can katan yâr/ yormuyor hiçbirşey yokluğun kadar!



Ne tövbem yok ne günahım var benim/ 
günahım tövbeme tövbekâr benim/ 
ne ben aşkım ne de yardan gayrı aşk/ 
hem günahım hem beratım yar benim



Sadece sen olsan, başkası olmasa.Herkes sen olsa, başkası olmasam.



Seninle yoklar bile güzel, sensiz varlığın tadı yok!



Millet elbisesini giyer yârine gider.
Biz yâri elbise gibi bir giydik,içinde bizden eser kalmadı.



                                                                                                                                    Onu bunu bilmem hafız! 
Ya kul olacaksın, ya da kul olabilenin gönlüne gireceksin! 
Gerisi hikaye..!..



Bazen sabah olmaz, bazen akşam. Hayat işte, insan...



Bir kez aşık olsaydın sen, daha kimseler aşkı bilemezdi.
Seni bırakıp başkasına gidecek aşka aşkolsun..



Bu asrın insanının kısa özgeçmişi: İnsanlar ölüyordu biz gülüyorduk...



Merhum Erdem Beyazıt abi şöyle demiş:
"Ya bütün şairler seni tanıyordu, ya da ben her şiirde seni buluyorum."
Bu değilse nedir aşk?



Ben ayrılmamak için uyumak istemiyorum,
O uyu da düşüne geleyim diyor.
Beraberken biriz sevgili, ayrıyken beraber...



Şükür artırırmış nimeti. 
Öyleyse azlığından şikayet ettiği her şeye, çok şükretmeli insan!



Sevgiliyle konuştun mu, 
diğer bütün konuşmalar lâf kalabalığı ve sen yalnızsın kiminle ne konuşsan...



Eyyyyyyy hayat, sen de yoruldun mu?
Geçen günlerimin alayını sevgiyle selamlarım



Derdinle dertlenmek...Hayata tahammül için tek sebep.
Geride ne varsa; ver,kimin olursa olsun!



Ne kadar hiçiz YÂHÛ...!



Sevgilim beni unutmayıp kendini hatırlattığın için teşekkür eder,
seni hatırlarken her şeyi unutamadığım için özür dilerim :)